هیئت تنیس روی میز استان اصفهان

ESFAHAN TableTennis

◄ اطلاعیه ►

تقویم مسابقات در سال 1402
ادامه »
► آخرین اخبار ◄
» چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403  4:01 PM
----------------------------
» شنبه 15 اردیبهشت 1403  9:25 PM
----------------------------
» یکشنبه 9 اردیبهشت 1403  11:51 AM
----------------------------
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  2:00 PM
----------------------------
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  1:57 PM
----------------------------
» جمعه 31 فروردین 1403  4:12 PM
----------------------------
» یکشنبه 26 فروردین 1403  4:10 PM
----------------------------
» یکشنبه 19 فروردین 1403  1:32 PM
----------------------------
» شنبه 18 فروردین 1403  12:16 PM
----------------------------
» جمعه 10 فروردین 1403  12:09 AM
----------------------------
اخبار تنیس روی میز
یکشنبه 13 بهمن 1392  2:57 PM
نيك انديش شهرداري اصفهان در ليگ برتر تنيس روي ميز بانوان

باشگاه نيك انديش شهرداري اصفهان حمايت از تيم تنيس روي ميز اصفهان در مسابقات ليگ برتر بانوان باشگاههاي كشور را برعهده مي‌گيرد.

به گزارش سایت هیأت تنیس روی میز استان اصفهان، باشگاه فولاد ماهان كه سال گذشته حمايت از تنيس روي ميز بانوان اصفهان براي حضور در ليگ برتر را برعهده داشت به دليل پاره اي مشكلات امسال تصميم به تيم داري در اين رشته را ندارد و بر همين اساس طي هماهنگي هاي به عمل آمده ميان هيات تنيس روي ميز استان اصفهان، باشگاه فولاد ماهان و شهرداري اصفهان، باشگاه نيك انديش شهرداري در فصل پيش رو، حمايت از تيم ليگ برتري بانوان تنيس روي ميز اصفهان را برعهده خواهد گرفت. 

امين كريميان مديرعامل باشگاه نيك انديش شهرداري اصفهان در گفتگو با ايمنا اظهار داشت: به دنبال نامه‌اي كه رئيس هيات تنيس روي ميز استان براي دكتر سقائيان ن‍ژاد شهردار اصفهان ارسال كرد بحث تيم داري باشگاه نيك انديش در تنيس روي ميز بانوان بررسي شد، از آنجايي كه تيم فولاد ماهان سال قبل عنوان قهرماني ليگ برتر را با جمعي از بانوان اصفهاني و ملي پوش به دست آورده بود، اولين بانوي المپين اين رشته را در اختيار داشت و هزينه چنداني نيز براي حضور در ليگ نياز ندارد بنابراين دكتر سقائيان نژاد با تيم داري در اين رشته موافقت خود را اعلام كرد.

وي افزود: با توجه به قطعي شدن عدم حضور فولاد ماهان در ليگ تنيس روي ميز بانوان، براي ادامه موفقيت‌هاي اين تيم و حفظ سهميه ليگ برتري استان، تيمي با همان شاكله و بازيكنان تحت عنوان نيك انديش شهرداري اصفهان در ليگ برتر شركت خواهيم داد.

مديرعامل باشگاه نيك انديش شهرداري اصفهان بيان كرد: شهرداري به دنبال موازي كاري در ورزش نيست، به دنبال تيم داري در رشته هايي است كه ساير باشگاهها در آن حضور ندارند و در واقع تيم هايي بر زمين مانده هستند. 
وي با تأكيد بر اينكه ورزش شهرداري بايد به كارخانه بازيكن سازي براي ورزش استان تبديل شود تصريح كرد: بايد به دنبال اين باشيم تا ورزش را همگاني كنيم، وقتي ورزش به درون خانواده ها برود نوجوانان و جوانان خانواده استعدادهاي خود را در رشته اي كه به آن علاقه مند مي‌شوند يافته و مي‌توان به اين صورت افراد مستعد را شناسايي و پرورش داد تا در سال‌هاي آينده در بخش ورزش قهرماني از توانايي هاي آنها استفاده شود. 
كريميان گفت: ورزشكاران اصفهان اول بايد به تيم‌هايي از شهر خود خدمت كنند و تيم‌هاي اصفهاني نيز بايد ابتدا به دنبال جذب جوانان شهر خود باشند و سپس به سراغ ورزشكاران ديگر شهرها بروند و قطعاً فعاليت هاي ورزشي شهرداري نيز بر اساس همين سياست تعريف شده است.